Är du en kommunikativ person som drivs av att göra ”det lilla extra” i form av kundservice? Är du även serviceinriktad, strukturerad och gillar nya utmaningar så kan du vara vår nästa stjärna! Läs vidare!

Om bolaget

Tikkurila är en ledande nordisk färgleverantör, känd för sina starka varumärken, höga kvalitet och professionella tjänster, vilket möjliggör den bästa tänkbara användarupplevelsen på marknaden. I Sverige har Tikkurila Sverige AB drygt 200 medarbetare som aktivt arbetar med att inspirera och skapa färgstarka upplevelser som lyfter människors vardag. Det lyckas vi bra med – mycket tack vare våra omtyckta och marknadsledande varumärken Alcro, Beckers och Tikkurila (industri).  

Om tjänsten som Kundtjänstmedarbetare

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du ha ett självständigt och utvecklande arbete där du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter. Ditt primära uppdrag kommer vara att säkerställa en god service gentemot kunderna ett effektivt sätt. 

Om dig

Vi tror att du är en positiv, ansvarstagande, beslutsam och lösningsfokuserad person som är engagerad och tar egna initiativ. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på både svenska och engelska. Erfarenhet från e-handel och kundservice är meriterande. Vi tror att du är en glad person som tillför energi och positivitet till gruppen och tycker om förändringar. Du bör vara effektiv, noggrann och ha god datorvana. Självklart vill du överträffa kundens förväntningar beträffande både rådgivning och service!

Övrigt

Start: April till slutet på augusti 2024
Omfattning: Heltid 100%
Placering: Stockholm, Hammarby Sjöstad 
Lön: Enligt överenskommelse

Finner du tjänsten som Kundtjänstmedarbetare intressant? Skicka in din ansökan idag, vi på Needo ser fram emot att höra från dig!

Ansök här